segunda-feira, dezembro 21, 2009

All these memories haunting me, seeking control.

I think too much fancied, I wrote stories with your name, even though you wereout of my reach.
I cast my dreams into the abyss, my sorrows and all that cold to me drunk on the wind, to live up stories paper costumes for a heart stained glass.
I forgot that the wind made the turn and come back to me doing all that badlyagain.
I just wanted to take pictures and see that we were happy, but the pictures are gone and not left over or hurts a lot less happiness.
All gone.

Promises that one day back? I promise I'll wait.
Tradução:

Acho que fantasiei demais, escrevi histórias com seu nome, mesmo sabendo que você estava fora do meu alcance.
Lancei meus sonhos no abismo, minhas mágoas e todo aquele frio que me embriagava ao vento, para viver de histórias de papel, fantasiadas por um coração vitral.
Esqueci que o vento fazia a curva e voltaria para me fazer todo aquele mal novamente.
Eu só queria pegar as fotos e ver que éramos felizes, mas as imagens sumiram e não sobraram nem magoas muito menos felicidade.
Tudo se foi.
Promete que um dia volta? Eu prometo que te espero.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Funerais